Kayıt Koşulları

TED KAYSERİ KOLEJİ VAKFI OKULLARI 2021 - 2022 ÖĞRETİM YILI KAYIT KOŞULLARI

2021-2022 ÖĞRETİM YILI ANAOKULU HAZIRLIK SINIFI VE ANA SINIFI KAYIT

I- Anaokulu kayıtlarımız 01 Şubat 2021 Pazartesi günü başlayacaktır.

II- Aday öğrencilerimize PDR Birimi tarafından “Öğrenci Tanılama ve Eğitsel Değerlendirme Çalışması” yapılacağı için velilerimizin Öğrenci İşleri Birimi ile iletişime geçerek randevu almaları ve öğrenci adayı ile beraber okulumuza gelmeleri gerekmektedir.

III- Ana hazırlık sınıfına 2017 tarihinde doğanlar kayıt yaptırabilirler.

IV- Ana sınıfına 2016 tarihinde doğanlar kayıt yaptırabilirler. Ana sınıfına kayıt önceliği, 2020-2021 Öğretim Yılı’nda ana hazırlık sınıfında öğrenim gören öğrencilerimize aittir. Ana hazırlık öğrencilerimizin ana sınıfı kayıtları 01-25 Şubat 2021 tarihleri arasında yapılacaktır. 25 Şubat 2021 Perşembe günü saat 17.00 ‘de ana hazırlık öğrencilerimizin kesin kayıtları tamamlandıktan sonra ana sınıfına kontenjan açığı kadar dışarıdan öğrenci alınmasına devam edilecektir.

V- Ana sınıflarına kayıt yaptıran öğrencilerin şubeleri ve sınıf öğretmenleri, noter huzurunda çekilecek kura ile belirlenir. (Ana hazırlık sınıfı bu uygulamaya dâhil değildir.)

Bilgi ve İletişim: Selcan YILMAZ (Öğrenci İşleri)

0352 230 60 60 – 137 (dahili) e-mail : [email protected]

İLKOKUL 1. SINIFLARA KAYIT

I- 1. Sınıflara kayıt önceliği 2020-2021 Öğretim yılında Anaokulumuzda öğrenim gören öğrencilerimize aittir. TED Kayseri Koleji Vakfı Anaokulu öğrencilerimizin 1.sınıf kayıtları 01-25 Şubat 2021 tarihleri arasında yapılacaktır.

II- TED Kayseri Koleji Vakfı Anaokulumuz dışındaki öğrenciler için aday başvuru talepleri 25 Şubat 2021 Perşembe günü saat 17.00’ye kadar alınacaktır. 1.sınıfta kontenjan açığı oluştuğu takdirde kontenjan açığı kadar aşağıda belirtilen öncelik sıralamasına göre öğrenci alımı yapılacaktır.

  1. Öncelik: Halen okulumuzda abla veya ağabeyi öğrenim gören kardeşler
  1. Öncelik: Okulumuz ortaokul veya lisesinden mezun olan velilerimizin çocukları
  1. Öncelik: Okulumuzda görev yapan personelimizin çocukları
  2. Öncelik: Diğer aday öğrenciler.

III- Anaokulu öğrencilerimizin kesin kayıt işlemleri tamamlandıktan sonra, kontenjan açığından fazla kayıt başvurusu olduğu takdirde yukarıda belirtilen öncelik sırası esas alınarak noter huzurunda çekilecek kura ile kayıt hakkı kazanan öğrenciler belirlenecektir.

IV- 1.sınıflara kayıt yaptıran öğrencilerin şubeleri ve sınıf öğretmenleri noter huzurunda çekilecek kura ile belirlenecektir.

İLKOKUL-ARA SINIFLARA NAKİL VE KAYIT

I- İlkokul ara sınıf kayıtları 01 Şubat 2021 Pazartesi günü başlayacaktır.

II- İlkokul 2,3 ve 4. sınıflara nakiller, okul PDR Birimi tarafından gerçekleştirilen ön görüşme ve başvuru tarihi önceliğine göre kontenjan dahilinde yapılacaktır.

Kayıt hakkında ayrıntılı bilgilere okulumuz web sitesinden ulaşabilirsiniz.

Bilgi ve İletişim : Selcan YILMAZ (Öğrenci İşleri)

0352 230 60 60 – 185 (dahili) e-mail : [email protected]

ORTAOKUL 5. SINIF’A KAYIT VE ARA SINIFLARA NAKIL

I- Ortaokula ara sınıf kayıtları 01 Şubat 2021 tarihi Pazartesi günü başlayacaktır.

II- 5. sınıfa kayıt önceliği 2020-2021 eğitim öğretim yılında TED Kayseri Koleji Vakfı İlkokulu 4. sınıflarında öğrenim gören öğrencilere aittir.

III- TED Kayseri Koleji Vakfı İlkokulu öğrencilerinin 5. sınıf kayıtları 01-25 Şubat 2021 tarihleri arasında yapılacaktır.

IV- 25 Şubat 2021 tarihinde İlkokul 4. sınıf öğrencilerimizin 5. sınıfa kesin kayıtları tamamlandıktan sonra nakil öğrenci kayıt işlemleri başlayacaktır.

V- 5. Sınıf ve diğer ara sınıflara yapılacak öğrenci nakilleri; MEB Özel Öğretim Kurumları ve İlköğretim Kurumları Yönetmeliği hükümleri kapsamında, okulun türü dikkate alınarak, öğrencinin bitirdiği sınıfın öğretim programındaki derslerden TED Okullarına Giriş Sınavı ve PDR Birimi tarafından yapılacak ön görüşme çalışması sonucuna göre, başarı sırası takip edilerek kontenjan dahilinde gerçekleştirilecektir.

VI- 5. Sınıfa kayıt yaptıran öğrencilerin şubeleri noter huzurunda çekilecek kura ile belirlenir.

VII- Ortaokul 8. sınıfa bir önceki öğretim yılında TED okullarında okuyan öğrenciler dışındaki öğrenciler alınmamaktadır.

VIII- Nakil başvurusunda bulunan öğrencilerin kaydının gerçekleşmesi için önceki okulunda olumsuz davranışları nedeniyle herhangi bir yaptırım uygulanmamış olması da gerekmektedir.

Bilgi ve İletişim: Elif GÜLTEKİN (Öğrenci İşleri)

0352 230 60 60 – 196 (dahili) e-mail : [email protected]

LİSE 9. SINIFA KAYIT VE AKADEMİK BAŞARI BURSU KRİTERLERİ

I- 2021-2022 Öğretim yılında TED Kayseri Koleji Vakfı Özel Lisesi 9.sınıfına kayıt yaptıracak tüm öğrencilerin (akademik başarı burslu, indirimli veya ücretli) Milli Eğitim Bakanlığının 2021 yılı Liselere Geçiş Sınavına (LGS) mutlaka girmeleri gerekmektedir.

II- Okulumuz ortaokulunda öğrenimini tamamlayan öğrencilerimizin kayıtları 2021 LGS sonuçlarına göre yüzdelik dilim üstünlüğü esas alınarak kontenjan dahilinde yapılacaktır. Diğer öğrencilerin kayıtları ise 2021 LGS sonuçlarına göre %30’luk dilime girmeleri halinde yine yüzdelik dilim üstünlüğüne göre kontenjan dahilinde yapılacaktır.

Kayıt takvimi 2021 LGS sonuçları açıklandıktan sonra okulumuz web sayfasında ilan edilecektir.

LİSE ARA SINIFLARA NAKİL VE KAYIT

I- Lise ara sınıflarına nakil başvuruları 01 Şubat 2021 Pazartesi günü başlayacaktır.

II- Okulumuz ara sınıflarına öğrenci nakilleri kontenjanlarımız dahilinde sınav ve mülakat sonuçlarına göre yapılmaktadır.

III- Nakil başvurusunda bulunan öğrencilerin, disiplin cezası almamış olması ve ders yılı sonu ağırlıklı puan ortalamasının 65.00 ve/veya üzerinde olması gerekmektedir. Nakil başvuruları “http://www.tedkayseri.k12.tr” üzerinden veya okul müdürlüğüne şahsen yapılabilir.

IV- 11 ve 12. sınıfa bir önceki öğretim yılında herhangi bir TED Okulunda okuyan öğrenciler dışında nakil öğrenci alınmamaktadır.

Bilgi ve İletişim : Merve GÜLERYÜZ (Öğrenci İşleri)

0352 230 60 60 – 155 (dahili) e-mail : [email protected]

YEMEK- KİTAP VE DERS MALZEMELERİ

I- TED Kayseri Koleji Vakfı Okulları, öğrencilerine sağlıklı beslenme alışkanlığı kazandırmak amacıyla ana sınıfı hazırlık sınıfları , ana sınıfları, 1, 2, 3 ve 4. sınıfta zorunlu tabldot uygulaması yapmaktadır. Yemek bedeli okul ücretleriyle birlikte tahsil edilmektedir.

II- Okul yemekhanemizde, yemekler yaş gruplarına uygun olarak gıda mühendisimizin gözetiminde kurum personeli tarafından hazırlanmaktadır.

III- Ana sınıfları için yıllık yemek ve iki öğün kahvaltı bedeli (KDV dahil) 4.485,00 TL.; 1, 2, 3 ve 4. sınıflar için yıllık yemek bedeli (KDV dahil) 4.200,00 TL’dir.

IV- Ortaokul ve lise sınıflarında yemek hizmetinden yararlanmak isteyenler mali kayıt esnasında ücretini ödeyerek yemek hizmetinden yararlanabilirler.

V- Kitap ve kırtasiye bedelleri de eğitim ücretleriyle birlikte tahsil edilmektedir. Kitap - kırtasiye bedeli (KDV dahil) 3.450,00 TL’dir.

AÇIKLAMA
   1. 2021-2022 Öğretim yılında okullarımızda öğrenimgörmeye devam edecek öğrencilerimizin 31 Mayıs 2021 tarihi saat 17.00’ye kadar kayıtlarını yenilemeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonra nakil öğrenci kayıt işlemleri başlayacağı için kontenjan olmaması halinde, Kurum sorumlu olmayacaktır. 19.02.2020 tarih ve 31044 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliği’nin 55. maddesinin 2. fıkrası uyarınca Kurum, geçmiş dönemden kalan öğrenim ücretini ve çalışma takviminde belirtilen tarihte yeni ders yılına ait ücretini ödemeyen öğrencilerin kayıtlarını yenilemeyecek ve öğrencinin yerine kayıt alınması halinde, yeterli kontenjan olmamasından ve kaydının silinmesinden sorumlu olmayacaktır. Ayrıca MEB Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliği’nin 56. Maddesinin 3. Fıkrasının ‘‘a’’ bendine göre Kuruma kayıt olan öğrencilerden öğretim yılı başlamadan ayrılanlara yıllık ücretin %10’u dışındaki miktarı, öğretim yılı
başladıktan sonra ayrılanlara yıllık ücretin %10’u ile öğrenim gördüğü günlere göre hesaplanan miktarın dışındaki kısmı iade edilecektir. Velimizin Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğünce hazırlanan “Öğrenci Kayıt Sözleşmesi”ni imzalaması gerekmektedir.
   2. 2021-2022 Öğretim yılı için mali kayıt işlemleri, 01 Şubat 2021 tarihinden itibaren hafta içi her gün mesai saatlerinde Genel Müdürlüğümüz Muhasebe Birimi tarafından yapılacaktır.
   3. Öğrenci ücretlerinin tahsilatı Kurumumuzun anlaşmalı olduğu Denizbank Kayseri Şubesi aracılığıyla yapılacaktır.
  4. Velilerimizin günlük yoğun programları içerisinde kayıt işlemlerini en hızlı ve kolay şekilde gerçekleştirebilmeleri amacıyla uygulanacak sisteme ilişkin açıklamalar aşağıda sunulmuştur:
   I. Mali kayıt sistemimiz iki basamaktan oluşmaktadır.
Birinci basamak “Muhasebe Departmanı”ndaki işlemleri içermekte, ikinci basamak ise Vakfımızınanlaştığı “Banka Şubesi”yle yapılması gereken işlemlerden oluşmaktadır. Bu konuda siz değerli velilerimize kolaylık sağlamak amacıyla, ilgili banka,
kayıt süresi boyunca okulumuzda yeterli sayıda banka yetkilisi görevlendirecek ve görevli personel Genel Müdürlük binamızda gerekli hizmeti verecektir.
   II. Mali kayıt için “Muhasebe Birimi”nde Öğrenci Kayıt Sözleşmesi - Veli Taahhütnamesi imzalanıp bir suretinin ilgili banka şubesine verilmesi, hesap işlemleri için gerekli evrakın imzalanarak banka işlemlerinin tamamlanması yeterlidir. Ancak veli adına banka kredili mevduat hesabının tanımlanmaması halinde kayıt yenilenmemiş kabul edilip buna göre işlem yapılacaktır.
   III. Söz konusu taahhütname ve sözleşmeyi imzalamak için velilerimizin kendilerine ait nüfus cüzdanı ile bizzat başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
   IV. Kayıt yenilemelerde, peşinat ödemeleri hariç doğrudan tahsilât yapılmayacak olup tüm öğrenci ücretlerinin tahsili banka aracılığıyla yapılacaktır.
   V. Vakfımızın banka ile yapmış olduğu protokol gereği:
   •Velilerimizin Denizbank Kayseri Şubesi nezdinde okul ücreti için açtırmış oldukları hesap sadece peşinat ve okul taksit ödemelerinde kullanılabilecektir.
   •Banka, imzalanan protokol süresince bu hesaplardan işletim ücreti tahsil etmeyecektir.
   •Banka, bu hesaplara farklı şubelerinden ödeme yapıldığında herhangi bir havale ücreti almayacaktır.
   •Banka, söz konusu taksit tutarlarını velilerimiz tarafından seçilecek belirli ödeme tarihlerinde kendilerine ait hesaplardan alarak Kurum hesabına aktaracaktır. Öğrenci ücretine ilişkin taksit ödemeleri doğrudan okulumuza veya okulumuzun bankalar nezdindeki herhangi bir hesabına yapılamayacaktır. Bu nedenle, velilerimizin gecikme faizi vb. sıkıntılarla karşılaşmaması için ödemeleri gereken taksitleri banka nezdinde açtırmış oldukları kendilerine ait hesaplara yatırmaları ve bu hesaplarında taksit ödeme tarihinde yeterli miktarda bakiye bulundurmalarında yarar vardır.
   VI. Öğretim yılı boyunca öğrencilerimizin kullanacakları İngilizce, Türkçe ve yardımcı ders kitapları ile okul kırtasiye malzemeleri eğitim ücretiyle tahsil edilecek olup ayrıca bir ücret talep edilmeyecektir.
   VII. Öğrenci kıyafetlerinin tamamı okul yerleşkesi içerisinde bulunan “Butik – Kafe”den temin edilebilecektir. Okul kıyafetleri öğrenim ücretine dâhil olmayıp bedeli ayrıca ödenecektir.
   VIII. Öğrenci yemekleri Kurumumuz gıda mühendisi gözetiminde kendi personelimiz tarafından hazırlanarak yemekhanemizde sunulmaktadır. Anaokulunda yemek ve iki öğün kahvaltı, 1. sınıflarda yemek ve ikindi kahvaltısı, 2, 3 ve 4. sınıflarda öğrenci yemek ücretleri eğitim ücretine ek olarak birlikte tahsil edilecektir.
   5. Servis hizmeti velilerce kendi tercih ettikleri şirketler ve araçlarla yapılmaktadır. Okulun servis hizmeti konusunda etkisi bulunmamaktadır. Bu nedenle öğrencilerin evden okula, okuldan eve servis yoluyla taşınması esnasında, servis içinde veya karayolunda seyir halinde iken oluşabilecek herhangi bir olumsuzluk ve kazadan dolayı kurum sorumlu değildir.
   6. Milli Eğitim Bakanlığı Yönetmeliğine göre; ortaokulu bitiren öğrencilerin kayıt işlemi yapılmaksızın lise kısmına devam etmeleri mümkün değildir. Bu nedenle okulumuz lise kısmına devam edecek öğrencilerimizin, kayıt işlemleri için lise müdürlüğü kayıt takvimi ve koşullarına dikkat etmeleri gerekmektedir.
   7. 19.02.2020 tarih ve 31044 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliği uyarınca ders veya sınavlardaki başarıları veya bilim, kültür, sanat, spor ve benzeri alanlardaki başarılarından veya maddi imkânsızlıklardan dolayı burs verilecek öğrencilerin sayısı ve belirlenmesi ilgili yönetmeliğe uygun olarak yapılmaktadır.

Atatürk

Ansolon